Пошук по сайту

Філософія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

«Пізнай світ через гру» Опис досвіду «Пізнай світ через гру» Вступ

«Пізнай світ через гру» Опис досвіду «Пізнай світ через гру» Вступ





Сторінка1/6
  1   2   3   4   5   6






Опис досвіду





« Пізнай світ через гру »





Опис досвіду « Пізнай світ через гру»
1.Вступ

2. Розділ I . Теоретичні аспекти використання дидактичних ігор на

уроках в початковій школі

    1. Історія виникнення ігор

    2. Погляди видатних педагогів і психологів на застосування ігор у навчальній діяльності навчальних школярів

    3. Зміст і значення дидактичної гри в навчальній діяльності учнів

    4. Впровадження змісту ігрового навчання в педагогічну практику

  1. Розділ II. Методичні основи застосування дидактичної гри на уроках в початковій школі

2.1 Суть дидактичної гри як методу навчання молодших школярів

2.2. Методика організації і проведення дидактичної гри

2.3 Використання ігрових технологій на уроках основного циклу в початковій школі

IV Висновки

V Дидактичні матеріали

I. 1.Вступ


« Гра - це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається

цілющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра - це іскра , яка запалює вогник допитливості і цікавості » . ( В. О Сухомлинський )
В сучасній школі виникає насущна потреба у розширенні методичного потенціалу в активних формах навчання, до яких відносяться ігрові технології.

Ігрові технології є складовою частиною педагогічних технологій, однією з унікальних форм навчання, яка дозволяє зробити цікавою і захоплюючою не тільки роботу учнів на творчо – пошуковому рівні, але і буденні кроки по вивченню навчальних предметів. Цікавість умовного світу гри робить життя позитивно емоційно забарвленим, а емоційність ігрового дійства активізує всі психологічні процеси і функції дитини. Інший позитивний бік гри є те, що вона сприяє використанню знань у новій ситуації, тобто, засвоюваний навчальний матеріал проходить через своєрідну практику, вносить різноманітність і зацікавленість у навчальний процес.

Застосування ігрових технологій на уроках в початкових класах є необхідним, так як цінність гри в психолого – педагогічному контексті очевидна. При умові адекватного відношення вчителя до дидактичної гри і розумного використання її потужного психолого – педагогічного потенціалу, гра стає тим оптимальним інструментом, який комплексно забезпечує :

  • Успішність адаптації дитини у новій ситуації розвитку;

  • Розвиток молодшого школяра як суб`єкта власної діяльності та поведінки,його ефективну соціалізацію;

  • Збереження та закріплення його морального, психічного і фізичного здоров`я.

Дитина фактично входить в світ дорослих через гру.Гра – це її біологічна потреба, гра – це праця, гра – це навчання .Гра – найприродніша і найпривабливіша діяльність дитини, але гра на уроці – не розвага, а звичайні вправи, замасковані в цікаву форму. Збуджена під час гри думка підводить учня до самостійних пошуків висновків і узагальнень, які, в свою чергу,зміцнюють свої знання і перетворюють їх у переконання.

Мета роботи : показати , що використання ігрових технологій на уроках в початкових класах є одним з найбільш перспективних шляхів удосконален-ня навчального процесу.

Задачами роботи є :

  1. Ознайомитися з виникненням і розвитком теорії гри ;

  2. Розглянути психолого – педагогічні аспекти використання дидактичної гри на уроках в початковій школі ;

  3. Підкреслити цінність і ефективність використання навчальної гри в діяльності молодшого школяра ;

  4. Показати приклад практичного застосування навчальних ігор на уроках в початкових класах.


  1   2   3   4   5   6

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Твір-опис у художньому стилі на тему «Світ краси природи у творчості Т. Шевченка»
...

Висновки 6
Сьогодні телебачення виступає у ролі герменевта дійсності. Мільйони людей по всьому світу дізнаються про світ через телебачення....

Математичні етюди
Ми зараз на зустрічі з математикою в актовій залі, а чи знаєте ви, хто з видатних математиків першим запропонував метод нумерації...

Опис виховної системи класу «Я – патріот»
Людина не виховується частинами, вона створюється синтетично всією сумою впливів, яких вона зазнає як цілісна особистість. Через...

Література просторово-часові
Вступ. Світ фантазії, мудрості. Міфи І легенди українців. Народні перекази (5 годин)

Вступ
Становлення особистості є культурно-історичним відтворенням індивіда як людини, засвоєння ним суспільно вироблених здібностей через...

Тема уроку: Вступ. Феномен людини
Обладнання: підручник Назаренко Н. В. та інші Людина І світ (далі підручник), мультимедійна презентація

Лрк. Світ поезій Оксани Лятуринської
Мета. Увести учнів у світ поезій Оксани Лятуринської, проаналізувати засоби творення образів, спонукати до вивчення усієї творчості...

Бібліотечний світ дайджест вип. 1
Але якщо у вас є ідея І у мене є ідея, І ми обміняємось цими ідеями, то у нас буде по дві ідеї” ці слова Б. Шоу надихають кожного...

Тема: Художня культура І світ людини
Тема: Художня культура І світ людини. Відображення емоцій І почуттів, думок І мрій людини у цінностях художньої культури. Художня...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




fil.ocvita.com.ua
Головна сторінка