ПРОГРАМА освітньої діяльності підвищення фахової кваліфікації вчителів образотворчого мистецтва за дистанційною формою навчання І. Інформаційний блок Пояснювальна записка Вимоги до професійно-кваліфікаційних характеристик Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи вчителів образотворчого мистецтва ІІ. Змістовий блок Соціально-гуманітарний блок Модуль 1. Філософія освіти Тема 1.1. Освіта в системі сучасних філософських концепції Тема 1.2. Сучасна інтерпретація культури й світу цінностей Тема 1.3. Стан та подальші перспективи філософії освіти в період постмодерну Модуль 2. Організаційно-методичне забезпечення освіти Тема 2.1. Моніторинг якості освіти як інструмент освітньої політики Тема 2.2. Основи сучасного ділового мовлення Тема 2.3. Правові та організаційні питання безпеки життєдіяльності й охорони здоров’я Тема 2.4. Соціально-правові основи захисту дитинства Тема 2.5: Соціалізація як предметна основа педагогічної соціалізації Вибіркова частина Модуль 3. Історія освіти Тема 3.1. Освіта та особливості релігійних процесів у сучасній Україні Тема 3.2. Місце та роль України в сучасному світі Тема 3.3. Історія освіти України в контексті євроінтеграції Модуль 4. Правовий захист Тема 4.1. Розвиток освіти на засадах демократії та забезпечення прав людини в Україні Тема 4.2. Юридична відповідальність та правовий захист учителя Професійний блок Модуль 1. Психолого-педагогічні основи організації навчально-виховного процесу Тема 1.1: Психологічні основи взаємодії педагогів і батьків Тема 1.2: Психологічні аспекти взаємодії вчителя з учнями схильними до агресивності Тема 1.3: Особливості роботи вчителя з учнями схильними до виявів гіперактивності у процесі взаємодії Тема 1.4: Психолого-педагогічний супровід адаптаційних періодів Модуль 2. Профільне навчання Тема 2.1: Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів в профільній школі Тема 2.2: Профільна школа як засіб диференціації та індивідуалізації навчання Модуль 3. Перспективи розвитку освіти в Україні Тема 3.1: Компетентнісний підхід в освіті та педагогічні вимоги до організації сучасних навчальних занять Тема 3.2: Сучасні тенденції розвитку системи освіти в Україні Тема 3.3: Інновації у вітчизняній і зарубіжній освіті Тема 3.4: Кращі педагогічні практики: розроблення, експертиза, упровадження Тема 3.5: Основні підходи до організації виховної роботи Модуль 4.Особливості організації навчально-виховного процесу в сучасних умовах Тема 4.1: Система роботи навчального закладу з батьками та громадою Тема 4.2: Питання теорії організації виховної роботи в навчальному закладі Тема 4.3: Організація навчально-виховного процесу з дітьми, які мають особливі освітні потреби Тема 4.4: Тестування як інноваційний метод вимірювання предметних компетентностей учнів Тема 4.5: Психолого-педагогічні аспекти навчання та розвитку обдарованої дитини Тема 4.6: Попередження і подолання конфліктів в освітніх організаціях Вибіркова частина Модуль 5. Психологічні основи організації навчально-виховного процесу Тема 5.1: Система корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку Тема 5.2: Форми прояву порушень поведінки у підлітків Тема 5.3: Врахування індивідуально-типологічних особливостей школярів у навчально-виховному процесі Модуль 6. Педагогічна майстерність Тема 6.1: Активні методи, прийоми і форми організації навчальної діяльності учнів Тема 6.2: Впровадження хмарних технологій у навчальну діяльність Тема 6.3: Ораторське мистецтво як складова загальної педагогічної майстерності Тема 6.4: Інтерактивні технології навчання Тема 6.5: Розробка та реалізація авторської методичної системи Тема 6.6: Педагогічна майстерність як основа професійного розвитку педагогічного працівника Тема 6.7: Медіаосвіта та медіаграмотність педагогічного працівника Фаховий блок Модуль 1. Методика викладання образотворчого мистецтва Тема 1.1: Філософія мистецької освіти як пріоритет сучасної педагогіки Тема 1.2: Реалізація цілісного змісту мистецької освіти у навчальних програмах освітньої галузі "Мистецтво" Тема 1.3: Нормативно-правове забезпечення викладання образотворчого мистецтва в умовах оновлення змісту і структури освітньої галузі «Мистецтво» Тема 1.3: Нормативно-правове забезпечення викладання образотворчого мистецтва в умовах оновлення змісту і структури освітньої галузі «Мистецтво» (2016) Тема 1.4: Методичні рекомендації щодо вивчення дисциплін художньо-естетичного циклу в 2016/2017 навчальному році Тема 1.5: Діагностика та оцінювання досягнень учнів з мистецтва Тема 1.6: Особливості реалізації змісту програми з образотворчого мистецтва для учнів 5–го класу Тема 1.7: Педагогічний контроль та методи оцінки знань, умінь, уявлень та творчого розвитку учнів на заняттях образотворчого мистецтва Тема 1.8: Профільне навчання художньо-естетичного напряму в старшій школі Тема 1.9: Сучасні погляди на історію українського образотворчого мистецтва та методика застосування цих знань на заняттях Тема 1.10: Використання комп’ютерних технологій в навчальному процесі Тема 1.11: Психологія сприйняття кольору та музики. Вплив кольору на людину Тема 1.12: Феномен творчості. Проблеми творчості в освіті Тема 1.13: Проектування та моделювання навчальних занять з образотворчого мистецтва Тема 1.14: Сучасні методи навчання образотворчого мистецтва Модуль 2. Художньо-практична діяльність Тема 2.1: Теоретичні основи композиції Тема 2.2: Методичні рекомендації щодо застосування кольору на уроках образотворчого мистецтва Тема 2.3: Методика зображення натюрморту Тема 2.4: Композиційні основи зображення портрета Тема 2.5: Методичні основи зображення пейзажу Тема 2.6: Творчий підхід у зображенні тематичної картини Тема 2.7: Основи петриківського розпису Тема 2.8: Розвиток у школярів творчої активності в процесі конструктивно-художньої діяльності Тема 2.9: Формування конструктивно-художнього підходу в процесі розробки проектних макетів, моделей, композицій Тема 2.10: Педагогічний малюнок як засіб наочного навчання учнів ІІІ. Контрольно-узагальнюючий блок Перелік орієнтовних запитань до кваліфікаційного екзамену Орієнтовна тематика творчих робіт та проектів Методичні рекомендації щодо виконання творчих робіт та авторського проекту |
Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи вчителів образотворчого мистецтва | Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи вчителів музичного мистецтва | ||
Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи вчителів музичного мистецтва | Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи вчителів початкового навчання | ||
Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи вчителів початкового навчання | Тема Правові та організаційні питання безпеки життєдіяльності й охорони здоров’я | ||
Тема Правові та організаційні питання безпеки життєдіяльності й охорони здоров’я | Тема Правові та організаційні питання безпеки життєдіяльності й охорони здоров’я | ||
Тема Правові та організаційні питання безпеки життєдіяльності й охорони здоров’я | Тема Правові та організаційні питання безпеки життєдіяльності й охорони здоров’я |