Пошук по сайту

Філософія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Інтелектуальна математична гра для учнів 5-7 класів (До дня числа π)

Інтелектуальна математична гра для учнів 5-7 класів (До дня числа π)





РОЗУМНИКИ І РОЗУМНИЦІ

Інтелектуальна математична гра для учнів 5-7 класів (До дня числа π)
Мета: розширити кругозір учнів; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність; виховувати математичну культуру, наполегливість, цікавість до предмета.

Обладнання: комп’ютер, мультимедійна дошка, роздатковий матеріал, бланки відповідей.
Вступне слово вчителя. Вітаємо вас на турнірі «Розумники і розумниці», де змагатимуться учні 5-7 класів.

Стародавній філософ Пліній говорив: «Загублений той час, який ти не використав на навчання». Сьогодні ви маєте чудову нагоду проявити свої здібності, розум та знання. Тож будьте уважні і кмітливі.

Привітайте дружніми оплесками команди «Розумниці» та «Розумники». Оцінюватиме відповіді гравців поважне журі.

______________________________________________________________
Усі запитання зачитуватиме ведучий. Крім того, вони будуть спроектовані на екран. Тож будьте уважні. Починаємо гру!
Жеребкування: хто більше назбирає математичних слів, що починаються на букву К (коло, куля, конус, кут, куб, квадрат, координата, клітинка, круг, коефіцієнт…)
І раунд. Калейдоскоп питань (презентація).

Команди по черзі обирають розділ та номер питання. На обговорення – до 20 секунд. Правильна відповідь – 1 бал.
ІІ раунд. Поставте у відповідність (презентація).

Команди отримують завдання. Стрілочками з’єднують математичні слова з їх прообразами. На виконання – 2 хвилини. Одне правильне з’єднання – 1 бал.
ІІІ раунд. Поспішай повільно.

Обом командам пропонують однакові завдання.

  1. Зібрати слово. 1 бал отримує команда, яка швидше виконає завдання.

л

і

н

і

я




т

е

к

с

т




*

*

*

*

*

*

*

*

5

2

7

2

9




3

6

4

8

3




2

7

3

6

5

6

4

3





































і

н

т

е

л

е

к

т




  1. Розставити дроби у порядку зростання та прочитати вислів (додаток 1). Час для виконання – 2 хвилини. В залежності від рівня виконання можна отримати 0-2 бали.

  2. Число П. Хто більше за 1 хв отримає цифр у дробовій частині при діленні 22/7. Кожна цифра після 14 – 1 бал.


ІV раунд. Питання на засипку (презентація)

Командам даються запитання, на які члени команд після обговорення дають відповіді. На обговорення відведено 1 хв. Відповідає гравець, якого призначить капітан команди.

  1. Книжка коштує 30 грн і ще півціни. Скільки коштує книжка?

Відповідь. 60 грн.

  1. Один комерсант поставив біля входу у свій магазин терези, на яких кожен, хто входив та виходив, повинен був зважуватися. Для чого?

Відповідь. Щоб не змогли пронести вкрадене.

  1. Велосипедист за 15 хв проїхав 5,5 км. Яку відстань він проїде за 1,5 год? Відповідь. 33 км.

  2. Маса груші втричі більша, ніж маса сливи. Що важче: 15 слив чи 6 груш? Відповідь. 6 груш

  3. У корзинці 5 яблук. П’ятьом дівчатам треба дати по одному яблуку, але щоб одне яблуко залишилося у корзині. Як це зробити? Відповідь. Одна дівчина повинна взяти яблуко з корзиною.

  4. Скільки буде десятків, якщо 3 десятки помножити на два десятки? Відповідь. 60 десятків


V раунд. Практика (презентація)

1.


  1. Як з 13 цілих сірників, кожний з яких має довжину 4 см, скласти МЕТР?



VІ раунд. Домашнє завдання

  1. Ти – мені, я – тобі. Команди по черзі задають підготовлені завчасно загадки з числами або про числа. Кожна підготовлена або розгадана загадка – 1 бал.

  2. Цей день в історії. Представники команд представляють матеріали про цей день в історії (команда «Розумниці» - про число π, команда «Розумники» - про Альберта Ейнштейна. Гра проводилася 14 березня 2014 року)

Заключне слово вчителя. Турнір майже закінчено. Команди з честю впоралися з усіма завданнями. Залишилось найголовніше — підвести підсумки. Поки журі підраховує бали, перевіримо кросворди, що пропонувалися нашим глядачам, і які могли принести додаткові бали командам від їх вболівальників. (Кросворд взятий з журналу «Математика в школах України». № 31 (403) листопад 2013 р.)
Підбиття підсумків гри. Нагородження переможців
Додаток 1

В



арифметиці



ставити



питання



важливіше



за



вміння



їх



розв’язувати.



Хто



говорить,



той



сіє.



Хто



слухає,



той



збирає



врожай.



поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Тема: "До слова серцем прислухайся " Урок інтелектуальна гра за творчістю...
Урок інтелектуальна гра за творчістю М. Некрасова, А. Фета, Ф. Тютчева, В. Вітмена, Ш. Бодлера

Інтелектуальна гра «найрозумніший»
Мета: сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних І творчих здібностей учнів, розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність,...

Урок алгебри в 8 класі удовиченко В. М. Вчитель математики
Тема. Раціональні числа, ірраціональні числа, дійсні числа. Числові множини. Етапи розвитку числа

Математична “зоряна година” Позакласний захід для учнів 8–9 класів Хід заходу Вступне слово
Перед учасниками гри шість портретів відомих математиків Евкліда, Піфагора,Ф. Вієта, Р. Декарта, М. І. Лобачевського, П. Л. Чебишова...

Виховання учнів початкових класів на традиціях українського народу...
А історичному минулому України. Наведені приклади виховних заходів стануть в нагоді класним керівникам, вихователям гпд, вчителям...

Інтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший» Розроблено заступником...
Мета: збудити прагнення вчителів продемонструвати свої знання та вміння з методики І розвивати вміння застосовувати свої знання в...

Анкета для учнів 9-11 класів “Стиль стосунків вчителів та учнів”
«Діагностичний інструментарій для експертного оцінювання професійних компетенцій та особистісних якостей педагогів»

Тренінгове заняття для учнів 5 – 8 класів Привіт! Я конфлікт
Мета: створити умови для прагнення учнів бути неконфліктними людьми; ознайомити зі складовими конфлікту, стадіями його подолання;...

Конкурс проводиться в рамках відзначення Всесвітнього дня філософії...
Запрошує учнів 9-11 класів загальноосвітніх шкіл, гімназій та студентів коледжів й професійно-технічних училищ взяти участь у Всеукраїнському...

Світова література
Зно) розроблено з урахуванням чинних програм зі світової літератури для 5–9 класів (лист Міністерства освіти І науки України №1/11-6611...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




fil.ocvita.com.ua
Головна сторінка