ПРОГРАМА освітньої діяльності підвищення фахової кваліфікації вчителів образотворчого мистецтва за дистанційною формою навчання І. Інформаційний блок Пояснювальна записка Вимоги до професійно-кваліфікаційних характеристик Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи вчителів образотворчого мистецтва ІІ. Змістовий блок Соціально-гуманітарний блок Модуль 1. Філософські основи сучасної освіти Тема 1.1: Сутність, зміст і проблематика сучасної філософії освіти Тема 1.2: Сучасна інтерпретація культури й світу цінностей Тема 1.3. Стан та подальші перспективи філософії освіти в період постмодерну Тема 1.4. Сучасні тенденції розвитку системи загальної середньої освіти Модуль 2. Українознавчий контекст гуманітарної освіти Тема 2.1: Використання духовно-творчого потенціалу української традиційної культури у навчально-виховному процесі Тема 2.2: Сучасний мовленнєвий етикет Тема 2.3: Культура ділового мовлення Модуль 3. Соціологічні аспекти освіти та виховання Тема 3.1: Соціалізація як предметна основа педагогічної соціалізації Тема 3.2: Соціально-педагогічні проблеми соціалізації української молоді Модуль 4. Основи безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я Тема 4.1: Безпека життєдіяльності та охорона праці у закладах освіти Тема 4.2: Ергономічні основи охорони праці Тема 4.3: Сучасні досягнення науки: нутрігеноміка і раціональне харчування людини Вибіркова частина Тема 1: Методичні механізми визначення соціотипу дітей та підлітків Професійний блок Модуль 1. Психолого-педагогічні основи організації навчально-виховного процесу Тема 1.1: Врахування індивідуально-типологічних особливостей школярів у навчально-виховному процесі Тема 1.2: Ораторське мистецтво як складова загальної педагогічної майстерності Тема 1.3: Процес сприймання як основа розвитку пізнавальної активності учнів Тема 1.4: Форми прояву порушень поведінки у підлітків Тема 1.5: Психологічні основи взаємодії педагогів і батьків Модуль 2. Профільне навчання Тема 2.1: Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів в профільній школі Тема 2.2: Профільна школа як засіб диференціації та індивідуалізації навчання Модуль 3. Перспективи розвитку сучасної шкільної освіти Тема 3.1: Моніторинг якості освіти як інструмент освітньої політики Тема 3.2: Сучасні педагогічні технології: сутність, зміст, провідні ідеї Тема 3.3: Інтерактивні технології навчання Тема 3.4: Розробка та реалізація авторської методичної системи Модуль 4. Актуальні проблеми сучасного виховання Тема 4.1: Основні підходи до організації виховної роботи Тема 4.2: Особливості гуманізації взаємодії школи і сім’ї Тема 4.3: Організація виховного процесу на засадах проективної педагогіки Тема 4.4: Організація навчально-виховного процесу з дітьми, які мають особливі освітні потреби Модуль 5. Робота з обдарованими дітьми Тема 5.1: Психолого-педагогічні та методичні аспекти роботи з обдарованими дітьми Тема 5.2: Організація та методика науково-дослідницької діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах Вибіркова частина Тема 1. Активні методи, прийоми і форми організації навчальної діяльності учнів Тема 2. Універсальні можливості мистецтва у розвитку духовності людини Модуль 6. Інклюзивне навчання Тема 6.1: Інклюзивна освіта: сутність, особливості, впровадження Тема 6.2: Система корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку Фаховий блок Модуль 1. Методика викладання образотворчого мистецтва Тема 1.1: Філософія мистецької освіти як пріоритет сучасної педагогіки Тема 1.2: Реалізація цілісності змісту мистецької освіти у навчальних програмах освітньої галузі « Мистецтво» Тема 1.3: Нормативно-правове забезпечення викладання образотворчого мистецтва в умовах оновлення змісту і структури освітньої галузі «Мистецтво» Тема 1.4: Методичні рекомендації щодо вивчення дисциплін художньо-естетичного циклу в 2014/2015 навчальному році Тема 1.5: Діагностика та оцінювання досягнень учнів з мистецтва Тема 1.6: Особливості реалізації змісту програми з образотворчого мистецтва для учнів 5–го класу Тема 1.7: Педагогічний контроль та методи оцінки знань, умінь, уявлень та творчого розвитку учнів на заняттях образотворчого мистецтва Тема 1.8: Профільне навчання художньо-естетичного напряму в старшій школі Тема 1.9: Сучасні погляди на історію українського образотворчого мистецтва та методика застосування цих знань на заняттях Тема 1.10: Використання комп’ютерних технологій в навчальному процесі Тема 1.11: Психологія сприйняття кольору та музики. Вплив кольору на людину Тема 1.12: Феномен творчості. Проблеми творчості в освіті Тема 1.13:Проектування та моделювання навчальних занять з образотворчого мистецтва Модуль 2. Художньо-практична діяльність Тема 2.1: Теоретичні основи композиції Тема 2.2: Методичні рекомендації щодо застосування кольору на уроках образотворчого мистецтва Тема 2.3: Методика зображення натюрморту Тема 2.4: Композиційні основи зображення портрета Тема 2.5: Методичні основи зображення пейзажу Тема 2.6: Творчий підхід у зображенні тематичної картини Тема 2.7: Основи петриківського розпису Тема 2.8: Розвиток у школярів творчої активності в процесі конструктивно-художньої діяльності Тема 2.9: Формування конструктивно-художнього підходу в процесі розробки проектних макетів, моделей, композицій ІІІ. Контрольно-узагальнюючий блок Перелік орієнтовних запитань до кваліфікаційного екзамену Орієнтовна тематика творчих робіт та проектів Методичні рекомендації щодо виконання творчих робіт та авторського проекту |
Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи вчителів образотворчого мистецтва | Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи вчителів музичного мистецтва | ||
Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи вчителів музичного мистецтва | Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи вчителів початкового навчання | ||
Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи вчителів початкового навчання | Тема Правові та організаційні питання безпеки життєдіяльності й охорони здоров’я | ||
Тема Правові та організаційні питання безпеки життєдіяльності й охорони здоров’я | Тема Правові та організаційні питання безпеки життєдіяльності й охорони здоров’я | ||
Тема Правові та організаційні питання безпеки життєдіяльності й охорони здоров’я | Тема Правові та організаційні питання безпеки життєдіяльності й охорони здоров’я |