Пошук по сайту

Філософія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Тема: Сторінками історії України. (Підсумкове узагальнення в 5 класі). Мета

Тема: Сторінками історії України. (Підсумкове узагальнення в 5 класі). Мета





Тема: Сторінками історії України. (Підсумкове узагальнення в 5 класі).

Мета: узагальнити знання учнів з історії та поглибити їхній інтерес до історичного минулого українського народу; розвивати вміння застосовувати набуті знання у стандартних і нестандартних ситуаціях; виступати перед аудиторією, працювати в групах; виховувати в школярів любов до своєї держави.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Вид уроку : урок-подорож.

Обладнання: дидактичні картки, атласи і карти, портрети видатних історичних діячів.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Повідомлення тем и і мети уроку.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Ми з вами завершили вивчення навчального курсу «Вступ до історії України», в процесі вивчення якого ви лише наблизилися до найдавнішої науки - історії. Сьогоднішній урок - останній цього навчального року. Тому пропоную його провести у незвичній формі - у вигляді подорожі сторінками історії України.

ІV.Основна частина уроку.

  1. зупинка- «Знайомство з історією» .

1. Гра «Чи знаєте ви..?»

1.Як називається ваш край?

2.Як називається ваша держава?

3. Яка найбільша річка України?

4. Як називається рідне село?

5. Які племена проживали на території краю?

6. На яке свято прикрашають оселю зеленню?

7.В яку ніч розквітає квітка папороті?

8.Слухняні діти отримують подарунки, а неслухняні …

9.На яке свято печуть калиту?

10. Яке дерево служило матеріалом для письма?


2.Гра «Допоможи історику».

В піраміду впишіть допоміжні історичні дисципліни, які безпосередньо роблять історію історією.



  1. зупинка - «Княжа Русь – Україна»

1.Гра Час»

Пригадайте і позначте на «стрічці часу» в хронологічній послідовності давньоруських князів .

Діяльність кого з них найбільше запам’яталась. Чому?

2.Робота з картою.

За допомогою карт атласу визначте , які слов’янські племена та князівства існували на території сучасної України.

  1. зупинка - «Козацька Україна».

1.Гра «Зашифровані імена».

-Гетьман, Хотин, турки.(Сагайдачний)

-Київ, колегіум, митрополит.(Могила)

-Шляхтич, Суботів, війна.(Хмельницький)

-Січ, гетьман, Мала Хортиця.(Вишневецький)

-Полтава, шведи, гетьман.(Мазепа)

-Соловки,кошовий отаман, Січ.((Калнишевський)

2.Гра « Заморочки»

1.Козаки цінували її над усе, за неї боровся український народ. (Воля)

2.В природі це пташка, а в козаків - засіб пересування по воді.(Чайка)

3.Це корзина для перенесення продуктів, а в козаків - назва війська.(Кіш)

4.Це назва фотоапарату, а в минулому - неприступна фортеця.(Кодак)

5.В природі це тварина, а в період козацтва –сміливий герой.(Кішка)

6.Ця річ необхідна в господарстві, а в минулому це видатний філософ.(Сковорода)

7.Це може бути і’мям собаки, а в минулому турки лякали ним своїх дітей.(Сірко)

4 зупинка - «Україна в 19- 20 ст.»

  1. Гра « Аукціон».

Учні мають назвати якомога більше понять за певний час із певної теми.

2.Гра «Слово за словом»

Скласти розповідь про трагічні сторінки історії 20 ст. так, щоб кожен учень називав тільки по 2-3 слова. Обов’язкова вимога - стилістична єдність речень.

5 зупинка - «Україна сучасна».

1.Метод «Мікрофон».

Складіть по одному реченню про видатних осіб сучасної України, свого краю, про події, які вважаєте

найголовнішими.

2.Гра «Майбутнє»

Учні коротенько розповідають , ким вони бачать себе в майбутній Україні.

V. Підбиття підсумків уроку

Гра «Історичний ланцюжок».

Учні ставлять один одному запитання, відповідають на них і беруться за руки. Вчитель наголошує , що вони- єдине ціле, майбутнє України і повинні стати гідними громадянами своєї держави.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Методична розробка уроку-екскурсії «Сторінками життя І творчості Василя Стефаника»
Мета: ознайомити учнів зі сторінками життя І творчості знаменитого новеліста В. Стефаника

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів Історія України. Всесвітня історія
Оскільки пропедевтичний курс історії є самостійним курсом І не пов'язаний структурно з курсами історії, що вивчають з 6-го класу,...

Конспект уроку з хімії у 7 класі за темою: Хімічні рівняння Конспект...
Проблемна ситуація як умова пізнавальної активності учнів

Урок засвоєння нових знань
Катеринославщини; формувати в учнів уміння готувати повідомлення та виступати з ними, прослідковувати причинно-наслідкові зв’язки...

Урок в 10 класі Тема: Культура України від найдавніших часів до ХVІІІ століття
Мета: узагальнювати знання учнів про художню культуру України від найдавніших часів до ХVІІІ століття; закріпити знання з мистецтва;...

Урок фізики у 8 му класі Механічний рух. Узагальнення І систематизації вивченого матеріалу
Обладнання: медіапроектор, ноутбук, екран, роздатковий матеріал: «маршрутні листи», комп’ютери

Підсумкове
Мета: Перевірити учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях, мобілізувати учнів на активне оволодіння програмним...

Тема: Труднощі адаптації дитини до навчання в 5 класі
Запрошують педагогів, які працюють І у класі, керівників гуртків, у яких займа­ються чи займатимуться діти, бібліотека­ря, лікаря...

Позакласний захід з математики для учнів
Ви помандруєте сторінками історії, ближче познайомитесь з видатними математиками. Відчуєте всю її велич, красу, багатогранність....

Позакласний захід з математики для учнів
Ви помандруєте сторінками історії, ближче познайомитесь з видатними математиками. Відчуєте всю її велич, красу, багатогранність....



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




fil.ocvita.com.ua
Головна сторінка