Пошук по сайту

Філософія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Методична розробка схвалена науково-методичною радою районного науково-методичного кабінету Протокол № від Зміст Додаткові матеріали до уроків в 5 класі 8 Тема: Індійська народна казка «Фарбований лис»

Методична розробка схвалена науково-методичною радою районного науково-методичного кабінету Протокол № від Зміст Додаткові матеріали до уроків в 5 класі 8 Тема: Індійська народна казка «Фарбований лис»





Сторінка1/10
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

Відділ освіти

Криворізької районної державної адміністрації

КУ «Криворізький районний науково-методичний кабінет»

Криворізької районної ради

Персонажі як на долоні

(Додатковий матеріал до уроків

зарубіжної літератури 5-7 класів)

f:\книга\девочка в книжке.jpg

АВТОР МЕТОДИЧНОЇ РОЗРОБКИ

вчитель зарубіжної літератури

Красінської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Петросян-Чиркінян Ірина

Арменівна

с.Красіне-2016

Відділ освіти

Криворізької районної державної адміністрації

КУ «Криворізький районний науково-методичний кабінет»

Криворізької районної ради

Персонажі як на долоні

(Додатковий матеріал до уроків

зарубіжної літератури 5-7 класів)

АВТОР МЕТОДИЧНОЇ РОЗРОБКИ

вчитель зарубіжної літератури

Красінської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Петросян-Чиркінян Ірина

Арменівна

с.Красіне-2016

Рецензент:

Колгіна  М.М. – методист Криворізького районного

науково-методичного кабінету.


Персонажі як на долоні. – Укл. Петросян-Чиркінян І.А.– с.Красіне:Красінська ЗОШ І-ІІІ ступенів, 2016. – 36 с.

У даному посібнику для учнів 5-7 класів підібрані форми роботи стосовно основних персонажів творів ,які пропонує предмет зарубіжна література в школі.

Мета посібника-допомогти вчителю урізноманітнити структуру уроків,

діяти творчо та самостійно,враховуючи індивідуальні властивості учнів,пробудити творчі здібності учнів і зацікавити їх атмосферою розкутості та емоційного піднесення.

Методичний посібник розрахований на учителів зарубіжної літератури

загальноосвітніх шкіл та як допоміжний навчальний матеріал для учнів.


Методична розробка схвалена

науково-методичною радою

районного науково-методичного кабінету

Протокол № від
Зміст

Додаткові матеріали до уроків в 5 класі 8

Тема: Індійська народна казка «Фарбований лис» 8

Тема:Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» 9

Тема:Китайська народна казка «Пензлик Маляна» 10

Тема: Арабська народна казка «Сіндбад-Мореплавець» (третя подорож). 12

Тема:Елеонор Портер «Поліанна» 15

Тема:Льюїс Керролл«Аліса в Країні Див» 17

Тема:Туве Янсон «Комета прилітає», «Капелюх чарівника», «Зима -чарівниця» 19

Додаткові матеріали до уроків в 6 класі 21

Тема:Жуль Верн «П'ятнадцятилітній капітан». 21

Тема:Роберт Льюїс Стівенсон «Острів скарбів» 22

Тема:Джек Лондон (1876-1916). «Жага до життя». 25

Тема:Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». 26

Тема:Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату» 30

Тема:Рей Дуглас Бредбері «Усмішка» 31

Тема: Астрід Анна Емілія Ліндґрен «Міо, мій Міо» 33

Додаткові матеріали до уроків в 7 класі 33

Тема: «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник» 33

Тема:Вальтер Скотт «Айвенго» 34

Тема:Шолом-Алейхем «Пісня над піснями» 37

Тема:Олександр Грін «Пурпурові вітрила». 38

Тема:Айзек Азімов «Фах» 42


Передмова

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року на основі аналізу сучасного стану розвитку освіти визначає мету, стратегічні напрями та основні завдання, на виконання яких має бути спрямована реалізація державної політики у сфері освіти.

Розроблення Національної стратегії зумовлено необхідністю кардинальних змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності освіти в нових економічних і соціокультурних умовах, прискорення інтеграції України у міжнародний освітній простір.

Система освіти повинна забезпечувати формування особистості, яка усвідомлює свою належність до Українського народу, європейської цивілізації, орієнтується в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлена до життя в постійно змінюваному, конкурентному, взаємозалежному світі.

Тема даної роботи відображає головну проблему реформування сучасної освіти: озброєння школярів уміннями і навичками саморозвитку особистості, яке значною мірою вирішується шляхом упровадження нових технологій організації процесу навчання та виховання. Актуальність досвіду полягає в тому, що на сучасному етапі розвитку освіти та суспільних відносин зростають вимоги до особистості як суб’єкта всіх соціальних процесів, виникає необхідність врахування фактору психологічної готовності молодої людини до здійснення тих чи інших дій у сучасних умовах, забезпечення шкільної молоді ефективним інструментарієм самореалізації та самовираження для досягнення життєвого успіху, а не тільки оволодіння сумою знань. Реалізація досвіду унеможливлює підготовку у загальноосвітній школі так званої «навченої безпорадності». Теоретичною основою досвіду є технологія інтерактивного навчання (Дж. Шерман, Г.Фріц, С.Ренегар, Дж. Фредерік, М.Сілберман, О.Пометун, Л.Пироженко, Т.Ремех); технологія «Метод проектів» (В.Гузєєв); технологія колективного взаємонавчання (О. Рівін), технологія проблемного навчання (Дж. Дьюі, М.Махмутов, Т.Ільїна, Г.Вернер, В.Окоп, А.Матюшкін, П.Підкасистий); технологія комп’ютерного (інформаційного) навчання (А.Єршов). Сутність досвіду полягає в особливостях проектування педагогічного процесу, який базується на основі раціонального поєднання елементів названих вище інноваційних технологій, традиційних засобів навчання та розвитку особистості.Практична значущість досвіду полягає в тому, що реалізація інноваційного підходу до навчання учнів дозволяє підняти на якісно новий рівень педагогічний процес, підвищити рівень навчальних досягнень, забезпечує психолого - емоційну комфортність і подальшу соціальну адаптованість школярів, готовність реалізувати особисті якості в індивідуальній чи колективній діяльності (в системі «учитель - учень», «учень - учень»). Особливо цінним є творчий підхід педагога до створення системи роботи на різних етапах уроку в залежності від його типу та навчального матеріалу. Технологія досвіду сприяє вирішенню наступних проблем: • інтенсифікації й оптимізації навчального процесу;• підвищення ефективності уроку як основної одиниці навчально-виховної діяльності;• активізації навчальної діяльності учнів на уроках літератури, підвищення інтересу до предмета та читацької активності;• розвитку навичок самостійної та спільної діяльності; • оптимізації соціально - особистісного росту школяра, формування готовності до подолання труднощів навчання та життя, стійкості до стресів і фрустрацій• формування компетентної дієздатної особистості.

Щоб зрозуміти суть тексту потрібно зрозуміти головного героя. Пропоную вивчення образів літературних героїв в нестандартних формах і в таких видах робіт як сенкан,діамант, асоціювання, гранування ,інтерактивні ігри,таблиці,схеми,образи ,символи,кольори-для того ,щоб зрозуміти тему, ідею, суть творів.

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

До суїцидальної поведінки
Схвалено до друку науково-методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти Світловодської районної державної адміністрації...

Програма із зарубіжної літератури 7
Рекомендовано до друку вченою радою Херсонського державного університету (протокол №4 від 03. 03. 2003) та науково-методичною радою...

Урок №1
Схвалено науково-методичною радою Володарської загальноосвітньої школи-інтернату (протокол №4 від 27. 12. 2006 року)

«Уроки рідного слова» Методична розробка
Назва навчального (навчально – методичного) видання цикл уроків літератури рідного краю

Рекомендації педагогічним працівникам дошкільних навчальних закладів...
Рекомендовано методичною радою відділу освіти Криворізької райдержадміністрації протокол №3 від 11. 10. 2011р

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів українознавство
Програма затверджена Вченою радою Науково-дослідного інституту українознавства мон україни (протокол №6 від 19. 05. 2008)

Урок№1 Тема: Публій Вергілій Марон
Розробка уроків із вивчення творчості Вергілія у 9 класі за програмою 12-ї школи

Зміст
Матеріали науково-практичних конференцій

Методична розробка «методика проведення уроків української мови по...
...

Затверджую
Аналіз роботи Новомиргородського районного методичного кабінету за 2013-2014 навчальний рік



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




fil.ocvita.com.ua
Головна сторінка